maaliskuuta 03, 2014

Grass man

Olen tänään ryhtynyt projektiin, joka vaatii sitoutumistani siihen seuraavien 10-13 päivän ajaksi. Tehtäväni ei ole kovin vaikea vaikkei tätä kapistusta suositellakaan ihan pienille lapsille sillä lelu tämä ei ole. Olin viikonloppuna Kauppakeskus Kaaren Tigerissa hakemassa onnittelukorttia Minnan tupareihin kun kassalle jonottaessani näin tämän kiintoisan hahmon nenän edessä hyllyssä.

Minulle tuli elävästi mieleen yksi Pinterestiin liittämäni kuva ja hetken mielijohteesta nappasin tuotteen mukaani. Olen kerännyt kuvia hauskoista käyttöesineistä otsikolla Funny stuff ja joku mielleyhtymä ostamani tuotteen ja Van Eijk & Van der Lubbe Bloom my buddy -tuotannon välillä sai minut nappaamaan tämän valkoisen hahmon itselleni.

Minulla on nyt oma Grass man.


Kotona vain Grass manin hattu pois ja sitten alkaa kastelu-urakka päälakeen. Vihreää tukkaa odotellen....


Siellä se nyt istuu keittiön ikkunalaudalla ja odottaa tukkansa kasvamista.



Saas nähdä jääkö Grass man muodikkaan kaljuksi vai tuleeko tuuheakin vihreä tukka.....pidän teidät ajantasalla tästä projektista.

Tässä kuva, josta kaikki lähti liikkeelle. Kuva on lainattu netistä.


Mirjam van der Lubbe on muuten opiskellut TaiKissa 1994 :) Maailma on pieni ja meillä arvostettu opinahjo.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti